×
Архiв паспортiв
А-92-Євро5-Е5 вiд 01.10.2016
1393
А-92-Євро5-Е5 вiд 04.10.2016
1403
А-92-Євро5-Е5 вiд 05.10.2016
1409
А-92-Євро5-Е5 вiд 11.10.2016
1423
А-92-Євро5-Е5 вiд 20.10.2016
1459
А-92-Євро5-Е5 вiд 21.10.2016
1461
А-92-Євро5-Е5 вiд 23.10.2016
1469
А-92-Євро5-Е5 вiд 28.10.2016
1488
А-92-Євро5-Е5 вiд 05.11.2016
1520
А-92-Євро5-Е5 вiд 07.11.2016
1529
А-92-Євро5-Е5 вiд 08.11.2016
1534
А-92-Євро5-Е5 вiд 16.11.2016
1564
А-92-Євро5-Е5 вiд 18.11.2016
1571
А-92-Євро5-Е5 вiд 21.11.2016
1586
А-92-Євро5-Е5 вiд 27.11.2016
1607
А-92-Євро5-Е5 вiд 28.11.2016
1611
А-92-Євро5-Е5 вiд 03.12.2016
1642
А-92-Євро5-Е5 вiд 07.12.2016
1655
А-92-Євро5-Е5 вiд 16.12.2016
1726
А-92-Євро5-Е5 вiд 02.12.2016
1637
А-92-Євро5-Е5 вiд 14.12.2016
1688
А-92-Євро5-Е5 вiд 16.12.2016
1695
А-92-Євро5-Е5 вiд 23.12.2016
1720
А-92-Євро5-Е5 вiд 12.01.2017
58
А-92-Євро5-Е5 вiд 17.01.2017
64
А-92-Євро5-Е5 вiд 22.01.2017
121
А-92-Євро5-Е5 вiд 23.01.2017
126
А-92-Євро5-Е5 вiд 31.01.2017
153
А-92-Євро5-Е5 вiд 06.01.2017
29
А-92-Євро5-Е5 вiд 04.02.2017
168
А-92-Євро5-Е5 вiд 06.02.2017
176
А-92-Євро5-Е5 вiд 11.02.2017
191
А-92-Євро5-Е5 вiд 18.02.2017
216
А-92-Євро5-Е5 вiд 22.02.2017
232
А-92-Євро5-Е5 вiд 23.02.2017
236
А-92-Євро5-Е5 вiд 04.03.2017
273
А-92-Євро5-Е5 вiд 12.03.2017
299
А-92-Євро5-Е5 вiд 18.03.2017
318
А-92-Євро5-Е5 вiд 18.03.2017
334
ДП-З-Євро5-В0 вiд 09.10.2016
1419
ДП-З-Євро5-В0 вiд 15.10.2016
1438
ДП-З-Євро5-В0 вiд 17.10.2016
1445
ДП-З-Євро5-В0 вiд 18.10.2016
1449
ДП-З-Євро5-В0 вiд 20.10.2016
1458
ДП-З-Євро5-В0 вiд 08.11.2016
1532
ДП-З-Євро5-В0 вiд 10.11.2016
1538
ДП-З-Євро5-В0 вiд 18.11.2016
1574
ДП-З-Євро5-В0 вiд 19.11.2016
1575
ДП-З-Євро5-В0 вiд 25.11.2016
1599
ДП-З-Євро5-В0 вiд 02.12.2016
1634
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 24.11.2016
722
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 25.11.2016
732
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 26.11.2016
740
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 01.12.2016
783
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 01.12.2016
784
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 02.12.2016
789
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 03.12.2016
797
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 03.12.2016
802
ДП-З-Євро5-В0 вiд 02.12.2016
1634
ДП-З-Євро5-В0 вiд 10.12.2016
1671
ДП-З-Євро5-В0 вiд 13.12.2016
1682
ДП-З-Євро5-В0 вiд 13.12.2016
1684
ДП-З-Євро5-В0 вiд 15.12.2016
1690
ДП-З-Євро5-В0 вiд 15.12.2016
1691
ДП-З-Євро5-В0 вiд 20.12.2016
1707
ДП-З-Євро5-В0 вiд 21.12.2016
1712
ДП-З-Євро5-В0 вiд 24.12.2016
1726
ДП-З-Євро5-В0 вiд 26.12.2016
1735
ДП-З-Євро5-В0 вiд 27.12.2016
1740
ДП-З-Євро5-В0 вiд 20.01.2017
109
ДП-З-Євро5-В0 вiд 25.01.2017
134
ДП-З-Євро5-В0 вiд 02.01.2017
11
ДП-З-Євро5-В0 вiд 20.01.2017
109
ДП-З-Євро5-В0 вiд 25.01.2017
134
ДП-З-Євро5-В0 вiд 03.02.2017
160
ДП-З-Євро5-В0 вiд 26.02.2017
251
ДП-З-Євро5-В0 вiд 03.03.2017
269
ДП-З-Євро5-В0 вiд 05.03.2017
275
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 28.03.2017
541
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 29.03.2017
576
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 01.04.2017
605
ДП-Л-Євро5-В0 вiд 02.04.2017
619

НОВИНA

31.08.2018

На сьогоднішній день бункерні ціни підтримуються дефіцитом пропозиції. Ціни на бункерное паливо наступного тижня збережуть висхідний вектор, йдеться в аналітичному огляді компанії Marine Bunker Exchange (MABUX), передає portnews.

Значення Світового бункерного індексу MABUX, що розраховується з поточних цін на основні види бункерного палива в пулі провідних портів світу, в період з 23 серпня по 30 серпня продовжили спрямований зростання:

380 HSFO – зростання з $ 433,57 до $ 443,07 / MT (+9,50)
180 HSFO – зростання з $ 483,71 до $ 492,57 / MT (+8,86)
MGO – зростання з $ 679,21 до $ 698,64 / MT (+19,43)

Основним фактором зростання бункерних цін як і раніше є зниження пропозиції. Очікувані санкції проти Ірану, зниження видобутку країнами групи ОПЕК +, а також економічна криза в Венесуелі надають підвищувальний вплив на індекси.

США і Китай 23 серпня взаємно ввели нові 25% мита на товари один одного на суму $ 16 млрд. Торгова війна трохи гальмує зростання котирувань, тому що може привести до зниження попиту на енергоносії в Китаї, який є основним імпортером нафти. Ринок побоюється, що в кінці вересня може вступити в силу наступного пакет американських мит на китайський імпорт обсягом $ 200 млрд. В той же час, позитивним фактором для паливних котирувань стали очікування сильного попиту на неї в Китаї в даний час, так як в країні спостерігається активне зростання обсягів нафтопереробки. Незалежні нафтопереробні заводи Китаю в серпні збільшили імпорт сирої нафти на 40% в порівнянні з липнем, приблизно до 1,4 млн бар. / Добу.

Торговельне протистояння США триває також з Євросоюзом. ЄС готовий оперативно відповісти в разі, якщо США введуть додаткові мита на товари.

Головну підтримку бункерних цінами робить зниження експорту нафти з Ірану, який скорочує поставки нафти на світовий ринок більш швидкими темпами, ніж очікувалося. Передбачається, що у вересні експорт може знизитися на третину в порівнянні з червнем. У вересні поставки знизяться до 1,5 млн бар. / Добу. в порівнянні з 2,3 млн б / д в червні., прогнозує державна компанія National Iranian Oil Co. (NIOC). Щоб утримати клієнтів, в умовах скорочення експортних поставок в серпні NIOC знизила офіційну ціну продажу (OSP) на вересневі партії нафти Iranian Heavy.

Індекси MABUX підтримуються також зниженням бурової активності і запасів сирої нафти в США. За минулий тиждень кількість нафтових бурових установок в країні знизилося на дев’ять одиниць, – до 860 шт. Комерційні запаси нафти в США за аналогічний період знизилися на 2,6 млн бар. при прогнозному зниженні на 0,7 млн ​​бар.

Як повідомляв enkorr, вартість бареля листопадової нафти Brent 31 серпня до 8:55 по Києву склала $ 78,06 (+ 0,05%). Барель жовтневої нафти WTI торгувався по $ 70,30 (+ 0,07%). Попередні торги по стандартам завершилися на рівні $ 77,46 і $ 69,51 відповідно.

 

Ціна на нафтопродукт  авто нормами по Київській області:

 

А-92 – 26,65 –27,90 грн\л.,

А-95 – 27,50 –28,60 грн\л.,

ДТ – 25,50 –26,00 грн\л.

Ціна на нафтопродукт залізничними нормами:

А-92

FCA- станція Кагамликська – 36000-37000 грн\т.,

 

ДТ

FCA- станція Кагамликська –30700 грн\т.,

FCA- станція Коростень – 30700-30800 грн\т.,